Wer ist online?
Insgesamt ist 1 Benutzer online: 0 Angemeldete, kein Unsichtbarer und 1 Gast

Keine

[ Die ganze Liste sehen ]


Der Rekord liegt bei 19 Benutzern am Do Apr 18, 2013 11:03 am

Patch Notes 1.75.00.07

Vorheriges Thema anzeigen Nächstes Thema anzeigen Nach unten

Patch Notes 1.75.00.07

Beitrag  Silberauge am Mi Jan 15, 2014 4:02 am

Balance:

  • You now only drain the double stamina on mounts if you swing.
  • Armor weight now impacts your buoyancy when in water.
  • Added a linear stamina regain reduction when armor weight is above 10 (caps at 30)
  • Added a linear fall distance modifier when armor weight is above 10 (caps at 30 will increase the amount of fall damage) under 10 will reduce it.
  • Added a linear jump height reduction when armor weight is above 10 (caps at 30)
  • Revamped damage bonus calculation. It now goes from -25% to +25%, both strength and size will impact the result and every character will be affected by it.
  • Triple strike damage increased.
  • Re-balanced some weapon heads.


Added:

  • Max Speed added to doll under Misc. This is your current max movement speed and is affected by sprinting,walking etc.
  • Max Jump height added under Misc.
  • Re-skinned and re-animated horses so that they now follow the same system as lykiator and molva.
  • Improved sync of underground volumes to make sure the light is correct when under ground.
  • Some new drops added to certain creatures


Fixes:

  • Mesh translation for IK will now blend. (Fixes flickering characters)
  • Fixed issue with glowing characters.
  • Blainn cape should now work as intended again.
  • Fixed issues with faces getting messed up on horses.
  • Fixed issue where flag colors on the targetframe wouldn't always correctly show the flag.
  • Fixed issue where you could take less falldamage if you where falling and started falling again. (thrown off mount into stand up in air into falling again)
  • Improved cross-node abandon for pets. It should now work even if the pet has been removed from the server completely due to some error.
  • Fixed bug that made it so that you sank way to fast if you had above 10 weight and enterd water.
  • Fixed issue with the local flag not correctly resetting when a blue hit a grey.
  • Fixed a couple of other issues with the local flag.
  • Improved updating of flags in the UI.
  • Clamped dye color to make sure it doesn't go over 255 or under 0.
  • Adjusted footstep volumes slightly.

_________________

Silberauge

Posts : 307
Join date : 07.01.13

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Patch Notes 1.75.00.07

Beitrag  SecondThought am Mi Jan 15, 2014 4:24 am

Klingt gut :)Wenn die so weiter machen, lohnt es sich allerdings in spätestens nem halben Jahr, alle Chars neu zu machen, damit sie wieder den persönlichen Preferenzen entsprechen.

_________________

*You can get much more done with a kind word and a gun, than with a kind word alone...*
- Al Capone
avatar
SecondThought

Posts : 117
Join date : 17.09.12
Age : 24

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Patch Notes 1.75.00.07

Beitrag  Xunila am Mi Jan 15, 2014 4:40 am

Der Einfluß des Rüstungsgewichts auf Laufen/Springen/Schwimmen ist sehr gut und die verlangsamte Rückkehr der Stamina ebenso. Und endlich gibt es Angaben zu Speed und Jump, so dass die ganzen verrückten Theorien und Messungen endlich auf eine feste Basis gestellt werden können.

_________________
Co-leader of Germanen ODIN/GER in FL 2012-2014
Leader of Wolfszeit 03/2010-09/2011
Chaos moves in mysterious ways.
avatar
Xunila
Admin

Posts : 1311
Join date : 27.02.12

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Patch Notes 1.75.00.07

Beitrag  Nirae am Mi Jan 15, 2014 5:43 am

Jo kllingt roundabout schon mal prima. Ich bin nach wie vor für reduzierten Dmg für Leute die keine Sattel beim reiten nutzen Smile
So mal loggen und meine Pferdis anschaun
avatar
Nirae

Posts : 60
Join date : 21.01.13

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Patch Notes 1.75.00.07

Beitrag  Nirae am Mi Jan 15, 2014 6:03 am

FAIL des Monats mit den Pferden Sad
avatar
Nirae

Posts : 60
Join date : 21.01.13

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Patch Notes 1.75.00.07

Beitrag  Xunila am Mi Jan 15, 2014 9:07 am


Ive just confirmed the calculation in heavy armor on fall dmg is not correct and its been given to Seb

Sorry for that, it will be addressed for the coming patch.
The fall dmg start range should be the same in heavy armor, just increased fall dmg while wearing heavier.

_________________
Co-leader of Germanen ODIN/GER in FL 2012-2014
Leader of Wolfszeit 03/2010-09/2011
Chaos moves in mysterious ways.
avatar
Xunila
Admin

Posts : 1311
Join date : 27.02.12

Benutzerprofil anzeigen

Nach oben Nach unten

Re: Patch Notes 1.75.00.07

Beitrag  Gesponserte Inhalte


Gesponserte Inhalte


Nach oben Nach unten

Vorheriges Thema anzeigen Nächstes Thema anzeigen Nach oben

- Ähnliche Themen

 
Befugnisse in diesem Forum
Sie können in diesem Forum nicht antworten