Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.
Wer ist online?
Insgesamt ist 1 Benutzer online: 0 Angemeldete, kein Unsichtbarer und 1 Gast

Keine

[ Die ganze Liste sehen ]


Der Rekord liegt bei 22 Benutzern am So Jun 07, 2020 9:55 pm

Patch 4.6.13

Nach unten

Patch 4.6.13 Empty Patch 4.6.13

Beitrag  Xunila Mo Jun 03, 2013 8:59 pm

Vor zehn Minuten gab es eine Server-Message zum Reboot, jetzt gibt es auch Patch-Notes. Es gibt hauptsächlich Verbesserungen im Bereich der Tierzucht und einen verringerten Datenaustausch bzw. Optimierungen im Netzwerkverkehr zwischen Server und Client.


Skills

Herding skill will now level up when you have more then one pet and that pet level up. The more pets you have the faster it will level up.
Advanced Herding skill will now level up when you have more then two pets and a pet level up. The more pets you have the faster it will level up.
Fixed some issues with inspect skill gain.

Pets

Inbreeding calc now also takes into account the stats of the two mounts.

Flags

Hitting or being hit by someone that has you local flagged will now local flag them for you to.

UI

Added more tooltip info in the pet info screen.
Rebuilt how interaction tooltips work. They should now be better updated.
Fixed typo on display names of herding books.
Interface elements will no longer move off your screen when resolution changes or full screen mode is toggled.
Two new options were added to the preferences, both of which are enabled by default: auto-open inventory with other containers and scale windows with screen resolution.
Fixed chat spamming messages when feeding a pet.

Territory Control

Taxes can now be set as high as 200 rather then stopping at 199.

Server/Client optimizations

Built a better system for optimizing animation sending. This means you will not see all animations played by players that are far away.
Optimized tracker settings for better net-code.
Optimized client login.
Cleaned up parts of the client net code.
Added more distance levels for better sending of information.
Optimized item searching on the server and the clients this should help with all item interaction.
Made a cleanup of interesting bank items to improved node-swapping after looking in banks.

http://www.mortalonline.com/forums/threads/patch-notes-1-73-00-11.88663/
Xunila
Xunila
Admin

Posts : 1311
Join date : 27.02.12

Nach oben Nach unten

Patch 4.6.13 Empty Re: Patch 4.6.13

Beitrag  Xunila Mo Jun 03, 2013 11:31 pm

Angeblich sollen Molvas seit dem Patch mehr PP brauchen. Im IRC regen sich viele darüber auf, dass diese Änderung während des Angriffs auf das KOV-Keep durchgeführt wurde. Jemand berichtet von 108 pp statt zuvor 100 pp.
Xunila
Xunila
Admin

Posts : 1311
Join date : 27.02.12

Nach oben Nach unten

Patch 4.6.13 Empty Re: Patch 4.6.13

Beitrag  Xunila Di Jun 04, 2013 1:47 am

Der Patch machte das Bogenschießen und Fischen kaputt. Beides wartet auf einen Hotfix. Der Zusammenhang besteht mit der optimierten Item-Verwaltung und vermutlich Fehlern mit der Übertragung der Armor-Daten.
Xunila
Xunila
Admin

Posts : 1311
Join date : 27.02.12

Nach oben Nach unten

Patch 4.6.13 Empty Re: Patch 4.6.13

Beitrag  Xunila Di Jun 04, 2013 4:54 am

Der Hotfix ist jetzt verfügbar, der Server aber noch nicht wieder da.
Xunila
Xunila
Admin

Posts : 1311
Join date : 27.02.12

Nach oben Nach unten

Patch 4.6.13 Empty Re: Patch 4.6.13

Beitrag  Xunila Di Jun 04, 2013 5:11 am

Serverpatch, aber lol:


Aaaaand, it was a division by zero and you can all blame me for that.
Adding fix, uploading, taking down server.
Xunila
Xunila
Admin

Posts : 1311
Join date : 27.02.12

Nach oben Nach unten

Patch 4.6.13 Empty Re: Patch 4.6.13

Beitrag  Gesponserte Inhalte


Gesponserte Inhalte


Nach oben Nach unten

Nach oben

- Ähnliche Themen

 
Befugnisse in diesem Forum
Sie können in diesem Forum nicht antworten