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Patch 4.6.13
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Patch 4.6.13
Vor zehn Minuten gab es eine Server-Message zum Reboot, jetzt gibt es auch Patch-Notes. Es gibt hauptsächlich Verbesserungen im Bereich der Tierzucht und einen verringerten Datenaustausch bzw. Optimierungen im Netzwerkverkehr zwischen Server und Client.
http://www.mortalonline.com/forums/threads/patch-notes-1-73-00-11.88663/
Skills
Herding skill will now level up when you have more then one pet and that pet level up. The more pets you have the faster it will level up.
Advanced Herding skill will now level up when you have more then two pets and a pet level up. The more pets you have the faster it will level up.
Fixed some issues with inspect skill gain.
Pets
Inbreeding calc now also takes into account the stats of the two mounts.
Flags
Hitting or being hit by someone that has you local flagged will now local flag them for you to.
UI
Added more tooltip info in the pet info screen.
Rebuilt how interaction tooltips work. They should now be better updated.
Fixed typo on display names of herding books.
Interface elements will no longer move off your screen when resolution changes or full screen mode is toggled.
Two new options were added to the preferences, both of which are enabled by default: auto-open inventory with other containers and scale windows with screen resolution.
Fixed chat spamming messages when feeding a pet.
Territory Control
Taxes can now be set as high as 200 rather then stopping at 199.
Server/Client optimizations
Built a better system for optimizing animation sending. This means you will not see all animations played by players that are far away.
Optimized tracker settings for better net-code.
Optimized client login.
Cleaned up parts of the client net code.
Added more distance levels for better sending of information.
Optimized item searching on the server and the clients this should help with all item interaction.
Made a cleanup of interesting bank items to improved node-swapping after looking in banks.
Xunila- Admin
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Re: Patch 4.6.13
Angeblich sollen Molvas seit dem Patch mehr PP brauchen. Im IRC regen sich viele darüber auf, dass diese Änderung während des Angriffs auf das KOV-Keep durchgeführt wurde. Jemand berichtet von 108 pp statt zuvor 100 pp.
Xunila- Admin
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Re: Patch 4.6.13
Der Patch machte das Bogenschießen und Fischen kaputt. Beides wartet auf einen Hotfix. Der Zusammenhang besteht mit der optimierten Item-Verwaltung und vermutlich Fehlern mit der Übertragung der Armor-Daten.
Xunila- Admin
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Re: Patch 4.6.13
Der Hotfix ist jetzt verfügbar, der Server aber noch nicht wieder da.
Xunila- Admin
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Re: Patch 4.6.13
Serverpatch, aber lol:
Aaaaand, it was a division by zero and you can all blame me for that.
Adding fix, uploading, taking down server.
Xunila- Admin
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